Direct contact »
Direct contact: 06 4122 6553
winkelwagen - € 0,00

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Veelgestelde vragen

Zijn de producten op de site inclusief BTW en verzendkosten?
Ja, de prijzen die getoond worden bij de producten zijn inclusief BTW en verzendkosten. In het betaalscherm en op de factuur wordt het bedrag aan BTW getoond.

Hoe kan ik een product vinden en bestellen?
Het product van je keuze vinden kan bij ons op een aantal manieren:

  • De naam van het product intoetsen in de zoekbalk
  • Via de categorie van uw keuze
  • Via de uitgebreide zoekmogelijkheden op de site

Is het niet gelukt om het product te vinden? Neemt dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen je graag het juiste product te vinden.

Ik wil zelf een product komen bekijken of ophalen, kan dit?
Nee, dit kan helaas niet. Wij hebben geen showroom tot onze beschikking waar wij de producten kunnen laten zien. Ik slechts enkele gevallen kunnen wij een bezoekje bij een kweker verzorgen.

Ik wil graag een bestelling wijzigen of annuleren, is dit mogelijk?
Indien het product nog niet verwerkt en verzonden is, is het mogelijk de bestelling te annuleren. Wij vragen je dan ook zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice door een email te sturen naar klantenservice@intraplant.nl.

Ik heb wel besteld, maar nog geen betalingsbevestiging ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Als je hebt gekozen voor betaling via creditcard of iDeal en het geld is nog niet van je rekening afgeschreven, dan vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice.

Hoe lang duurt het voordat ik een bestelling ontvang?
De levertijd van de bestelling is afhankelijk van het product. Wij streven er naar om de producten binnen 3 werkdagen te leveren. Grotere producten bezorgen wij persoonlijk en via een koerier. Hiervoor zal een afspraak met je gemaakt worden. Indien de levertijd langer duurt dan aangegeven, zullen wij contact met je opnemen.

Ik heb een verkeerd adres doorgegeven, wat moet ik doen?
Wij willen je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan je telefonisch of per mail doen. Doe dit zo snel mogelijk, zodat wij het afleveradres direct  kunnen corrigeren.

Is het mogelijk om een zakelijke bestelling te doen?
Dit is zeker mogelijk. Wij vragen je om contact op te nemen met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar het volgende adres; info@intraplant.nl. Wij nemen vervolgens contact met je op.

Ik wil graag mijn bestelling op een ander adres ontvangen, is dit mogelijk?
Dit is zeker mogelijk! Bij het bestellen kan je kiezen voor een ander afleveradres dan het factuuradres.

Wat krijg ik van jullie als ik een bestelling heb gedaan?
Indien wij een bestelling van je hebben ontvangen gaan wij deze direct verwerken. Op het moment dat wij de betaling hebben ontvangen, ontvang je van ons een bevestiging. Als de bestelling klaar staat voor verzending krijg je van ons ook een email met, indien van toepassing het Track & Trace code van GLS. Daarnaast ontvang je van ons, na 1 week, een e-mail met het verzoek een enquête in te vullen. Dit doen wij, omdat jouw mening belangrijk is voor ons.

Hoe lang duurt het als ik het geld teruggestort wil krijgen?
Als wij het product hebben ontvangen en gecontroleerd ontvangt je van ons een email met de bevestiging dat je je geld terug krijgt. De verwerking en terugstorten van het geld duurt ongeveer 10 werkdagen.

Op welke rekening storten jullie het geld retour?
Het geld wordt teruggestort op dezelfde rekening waarmee je hebt betaald. Het is niet mogelijk om een ander rekeningnummer op te geven.

Krijg ik al mijn bestellingen tegelijk?
In de regel wel. Mocht dit niet het geval zijn dan nemen wij contact met je op.

Kan ik de factuur nog een keer ontvangen? Deze ben ik namelijk kwijt.
Dit kan. Wij vragen je contact op te nemen met onze klantenservice door middel van het sturen van een email naar info@intraplant.nl. Onze klantenservice zal je dan een nieuwe factuur toesturen. Dit kan zowel via de mail als per post.

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Heb je een klacht over onze dienstverlening of over een product? Neem contact met ons op: info@intraplant.nl.