Direct contact »
Direct contact: 06 4122 6553
winkelwagen - € 0,00

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Bestellen en betalen

Bestellen en betalen bij Intraplant is heel eenvoudig!

Bestellen bij Intraplant is heel eenvoudig. In 4 stappen heeft u uw product besteld.

Stap 1 Stop het product in uw winkelwagen

  • Ga naar het product van uw keuze.
  • Heeft u het gewenste product gevonden klik dan vervolgens op In Winkelmand.
  • Wilt u verder winkelen dan klikt u op Verder winkelen, anders klikt u op Naar Afrekenen
  • Heeft u een kortingscode dan kan deze hier worden ingevuld.

Stap 2 Uw persoonlijke gegevens doorgeven

  • U heeft 3 mogelijkheden:
    1. Inloggen met uw bestaande account
    2. Een nieuw account aanmaken
    3. Bestellen zonder account
  • Wij raden u aan een account aan te maken, want hiermee kunt u uw bestelgeschiedenis nakijken en makkelijker betalen.
  • U kiest voor het aanmaken van een account, klik hiervoor op Registreer. In dit scherm vult u uw gegevens in. Maak een keuze uit “Verzend naar dit adres” of “Verzend naar ander adres”. Indien u kiest voor “Verzend naar ander adres” dient u het afleveradres separaat in te voegen. Indien u geen afleveradres invult dan wordt het product afgeleverd op het factuuradres. Klik op Doorgaan om naar de betaalwijze te gaan.
  • Wij vragen om uw telefoonnummer om, indien noodzakelijk, contact met u op te nemen over de dag- en tijdstip van levering.
  • Let op! U dient 16 jaar of ouder te zijn als u wilt bestellen.
  • Kiest u voor het betalen zonder account. Vul dan uw gegevens in en klik dan op Naar betaalwijze.

Stap 3 Betaalwijze kiezen
U kiest zelf voor de manier van betalen. U kunt kiezen voor betalen met iDeal, Creditcard, factuur of overboeken.

Stap 4 Controle
Hier kunt u uw gegevens controleren. Mochten bepaalde gegevens niet correct zijn, dan kunt u altijd een stap terug om uw gegevens te wijzigen. Zijn de gegevens correct, dan kunt u op Betalen klikken.

Stap 5 Betalen
U komt nu in de vertrouwde omgeving van uw bank of creditcard maatschappij. Hier kunt u uw bestelling betalen en afronden.

U ontvangt van ons een email met de bevestiging van de bestelling. U krijgt een email met daarin de order en tevens krijgt u van ons een email op het moment dat de order is betaald. Op het moment dat wij de bestelling hebben verwerkt en de bestelling gereed staat voor verzending ontvangt u van ons een derde email waarin wij vermelden dat het product naar u wordt verzonden. Wij willen u graag zo optimaal mogelijk van dienst zijn en informeren, vandaar dat wij ook deze derde email sturen. 
 



Verzendinformatie

Binnen 5 werkdagen geleverd!
Intraplant streeft naar een levertijd van 5 werkdagen. Omdat wij een levend product verkopen hebben wij ervoor gekozen om de verzending van producten plaats te laten vinden van maandag t/m donderdag. Op vrijdag en zaterdag worden geen verzending per post gedaan om de zekerheid te garanderen dat uw product binnen 24 uur wordt bezorgd. Mocht dit niet mogelijk zijn dan nemen wij contact met u op.

Verzending
Voor planten tot 1.60 meter hoogte en een potmaat van maximaal 30 centimeter heeft Intraplant speciale dozen ontwikkelt waarin uw bestelling veilig kan worden verzonden. Indien uw bestelling aan deze afmeting voldoet dan zal Post NL de verzending hiervan voor haar rekening nemen. Zodra wij uw pakket hebben afgeleverd bij Post NL zullen wij u via de e-mail informeren over de “Track en Trace” code zodat u uw pakket kunt volgen.

Persoonlijke bezorging
Indien u een product heeft besteld dat groter is dan 1.60 meter en met een potmaat van maximaal 30 cm dan zal Intraplant de bezorging zelf voor haar rekening nemen. Wij zullen contact met u opnemen over de dag- en tijdstip. In enkele gevallen zullen wij een speciale vervoerder inschakelen. Echter, over de dag- en tijdstip van bezorging zullen wij u altijd persoonlijk informeren.

Kosten voor verzending
Intraplant rekent geen bezorgkosten!

Krijg ik al mijn bestellingen tegelijk?
Ja. Uw bestellingen zullen op hetzelfde moment worden geleverd. Mocht dit echter niet mogelijk zijn, dan zullen wij u hierover separaat informeren.
 



Veiligheid en privacy

Intraplant houdt uw gegevens privé.

Mensen zijn er zich vaak niet van bewust dat op het moment ze op het internet aan het surfen zijn, er informatie over ze verzameld wordt. Met deze informatie proberen de verschillende internetsites de kwaliteit en toegankelijkheid van hun internetsites te verbeteren. Ook wij gebruiken deze informatie. Echter slaan wij niets persoonlijks van u op.

Wij gebruiken statistiekprogramma's om het gedrag van onze klanten op de pagina te analyseren. Op deze manier willen wij onze site nog klantvriendelijker maken en de kwaliteit verhogen. De gegevens die u invoert op het moment dat u een bestelling gaat plaatsen, worden in onze beveiligde omgeving opgeslagen. Wij zijn van mening dat onze beveiliging van bovengemiddeld niveau is en dat uw gegevens met de grootste discretie worden behandeld. Wij gaan op de volgende manier met uw gegevens om:

  • Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden of verkocht voor commerciële doeleinden.
  • Wij slaan uw gegevens op in onze beveiligde omgeving. Deze omgeving is niet toegankelijk voor mensen die daar niet bevoegd toe zijn.
  • Wij vragen u om uw persoonlijke gegevens. Deze gegevens gebruiken wij enkel om u een e-mail te sturen over de bestelling, u telefonische te bereiken om dag- en tijdstip van bezorging te bespreken en uiteraard uw adres om de bestelling af te leveren.
  • Na een week vragen wij u via de mail enkel om een enquête in te vullen. Wij vragen u dit, omdat uw mening belangrijk voor ons is en wij er alles aan doen om de kwaliteit te verbeteren.

Mocht u niet willen dat wij uw gegevens opslaan, dan vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. Onze medewerkers zullen uw gegevens uit onze database verwijderen.

Cookies
Cookies zijn een standaard internet technologie die het mogelijk maakt om bepaalde informatie op te slaan en te ontsluiten op het systeem van de gebruiker. Op deze manier wordt een machine geïdentificeerd op het moment dat het terugkomt op een site. Wij maken gebruikt van cookies om het gebruikersgemak van de consument te vergroten. Iedere internetgebruiker kan zijn computer zodanig instellen dat cookies niet worden geaccepteerd.

Daarnaast houden wij door middel van cookies bij welke pagina's worden bezocht en hoe intensief onderdelen van Intraplant worden gebruikt. Deze informatie gebruiken wij om de kwaliteit en de toegankelijkheid van onze site aan te passen. Daarnaast willen we het voor onze klanten makkelijker maken bestellingen te doen. Als u geen cookies wilt ontvangen, kunt u in het hulpbestand van uw internetbrowser kijken hoe u het ontvangen van cookies kunt uitschakelen. Mocht u dan nog problemen ondervinden bij de bestelprocedure, dan vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice.

Persoonsgegevens
Zoals vrijwel alle webshops vragen wij uw persoonsgegevens voor de verwerking van de bestelling. Wij hebben uw gegevens nodig voor een correcte afhandeling en om de bestelling naar u te kunnen versturen. En om u via e-mail en telefoon te benaderen om u te informeren over dag- en tijdstip van bezorging. Uw wordt gevraagd om een account aan te maken. Indien u een account aanmaakt, dan hoeft u maar 1 keer uw gegevens op te geven. De eerstvolgende keer dat u op onze site terug komt hoeft u alleen maar in te loggen en bij het bestellen hoeft u geen gegevens meer in te voeren. Mocht u toch uit onze database verwijderd willen worden, dan vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice. Wijzigingen in uw persoonlijke situatie kunt u per email of telefonisch aan ons doorgeven. Onze medewerkers van de klantenservice zullen uw wijzigingen verwerken. Wij vragen de volgende gegevens van u:

  • Naam, adres, woonplaats voor de bezorging van de bestelling
  • Emailadres en telefoonnummer om u op de hoogte te houden van uw bestelling
  • Betalingsinformatie als creditcard- en bankgegevens om de bestelling af te ronden. Deze gegevens slaan wij niet op en worden door middel van versleuteling verstuurd. 

Beveiliging & Back-up
Om de veiligheid van uw gegevens te garanderen en ons te wapenen tegen verlies, verminking of aantasting van de gegevens maken wij regelmatig een back-up van ons systeem.

Statistieken
Zoals eerder vermeld maken wij gebruik van een statistiekprogramma om bezoekersstatistieken bij te houden. Wij doen dit om de kwaliteit en toegankelijkheid van onze website te vergroten.

Uw rechten
U heeft recht op inzage, verbetering, aanvulling, verwijdering en afscherming van uw gegevens, overeenkomstig het bepaalde in de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Indien u van een van deze rechten gebruik wilt maken of indien u vragen heeft over ons privacy beleid kunt u ons per e-mail bereiken op info@intraplant.nl.
 



Veelgestelde vragen 

Ik wil graag een bestelling wijzigen of annuleren, is dit mogelijk?
Indien het product nog niet verwerkt en verzonden is, is het mogelijk de bestelling te annuleren. Wij vragen u dan ook zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice door te bellen of een email te sturen.

Ik wil graag zelf een product bekijken en op komen halen, kan dit?
Nee, dit kan helaas niet. Wij hebben geen showroom tot onze beschikking waar wij de producten kunnen laten zien.

Ik heb wel besteld, maar nog geen betalingsbevestiging ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Als u heeft gekozen voor betaling via creditcard of iDeal en het geld is nog niet van uw rekening afgeschreven, dan vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice; info@intraplant.nl.  

Hoe lang duurt het voordat ik een bestelling ontvang?
De levertijd van de bestelling is afhankelijk van het product. Wij streven er naar om de producten binnen 5 werkdagen te leveren. Indien de levertijd langer is zullen wij u direct informeren.

Hoe kan ik zo snel mogelijk een product vinden en bestellen?
Het product van uw keuze vinden kan bij ons op een aantal manieren:

  • De naam van het product intoetsen in de zoekmachine
  • Via de categorie van uw keuze
  • Via de uitgebreide zoekmogelijkheden op de site

Is het u niet gelukt om het product te vinden? Neemt u dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag het juiste product te vinden.

Ik heb een verkeerd adres doorgegeven, wat moet ik doen?
Wij willen u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kunt u telefonisch of per mail doen. Doe dit zo snel mogelijk, zodat wij het adres direct kunnen aanpassen.

Is het mogelijk om een zakelijke bestelling te doen?
Dit is zeker mogelijk. Wij vragen u om contact op te nemen met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar het volgende adres; info@intraplant.nl.

Ik heb een incomplete bestelling ontvangen, wat nu?
Wij vragen u zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice.

Ik wil graag mijn bestelling op een ander adres ontvangen, is dit mogelijk?
Dit is zeker mogelijk! Bij het bestellen kunt u kiezen voor een ander afleveradres dan het factuuradres.

Wat krijg ik van Intraplant als ik een bestelling heb gedaan?
Als u een bestelling heeft gedaan krijgt u van ons een e-mail met de bevestiging. Wij houden u graag op de hoogte van uw bestelling, daarom wordt u bij elke statuswijziging op de hoogte gesteld. Op deze manier kunt u uw bestelling volgen en komt u niet voor verrassingen te staan. Op het moment dat uw bestelling klaar staat voor verzending, nemen wij contact met u op om dag- en tijdstip van bezorging mee te delen of u over de “Track en Trace” te informeren.